1 juli 2012

Munkfors (typ) - Grums

Bor på Rasta i natt. Det är ett hotell. Man får vita sängkläder, vita handdukar och egen dusch. Det är väldigt dyrt, men jag är helt salig över lyxen så jag bryr mig inte. Jag har suttit och jobbat vid ett skrivbord i ett par timmar nu. Ett skrivbord! Nu ska jag gå till butiken och köpa middag. Den ska jag äta i dubbelsängen medan jag kollar på TV. När jag vaknar i morgon ska jag ta med mig datorn till restaurangen och jobba samtidigt som jag äter frukosten som ingår i priset, och dricka hur mycket kaffe som helst.

För övrigt har Robin agerat hjälte igen. Ena pedalen började gnissla idag och han problemlöste det hela (tror jag i alla fall. Annars tar jag tillbaka detta i morgon) på telefon utan att håna mig för mina okunskaper vad gäller cyklar och kullager och sånt. Robin förtjänar många öl.

Vägen hit förresten. Det blev mycket småvägar idag och de är alltid jobbiga. Jag ska försöka klura ut en väg till i morgon som varken är motorväg eller småväg. Det kommer inte gå så ni kommer få höra mer gnäll i morgon kväll. God natt!

7 kommentarer:

  1. Javisst du är ute och iväg! Fantastiskt imponerande. Jag är också väldigt glad att du sov på hotell! Natur och sånt kan va lite överskattat i längden. Liksom om man jämför med varmvatten och sånt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmvatten slår natur vilken dag som helst. Och träd liksom, jag har sett några stycken nu.

      Radera
  2. Fan vad cool du är Sara!
    Dom säger att jag måste bli vän med dig på google på nåt sätt för att kunna se din position. Jag vill kunna se din position.
    Förresten så är jag i Ystad när du kommer dit, så då fixar jag boende oxå kan vi ses! Fett va?
    Ha det fint sålänge
    /Philip (alltså wrestlaren)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wrestlaren! Fan vad glad jag blir att du är i Ystad när jag kommer dit! Ser redan fram emot att träffa dig. Räknar med att du fixar sovplats!

      Måste man bli vän med mig på Google för att se kartan alltså? Det här blogghotellet suger ju på vissa sätt. Har också hört av flera att man måste skaffa ett Google+konto för att kunna kommentera. Sämst.

      Radera
  3. Fatta vad lyxigt ditt hem kommer att kännas efter det här!

    SvaraRadera
  4. Hur gick det med gnisslet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behöver du fråga? Det försvann såklart!

      Radera