12 juli 2012

Laholm - Lund

Så jävla jobbigt att cykla idag. Försökte komma på något sätt att lifta eller kasta cykeln i havet eller åka tåg resten av vägen utan att tappa ansiktet. Lyckades inte vilket jag nu - när jag kommit fram - är väldigt glad för. Kvällens värd heter Staffan. Han är min gamla kollegas kompis lillebror och han är alldeles toppen. Vi har druckit kaffe, handtvättat mina kläder och pratat om datorer och nu vill jag prata mer med honom så jag uppdaterar mer någon annan dag. Ha!

4 kommentarer:

  1. Fräscht att välja samtal irl!

    SvaraRadera
  2. Hej, grattis till denna makalösa prestation!
    Det trodde vi nog inte när vi vinkade av dig i Dådran.
    Om det inte redan är för sent, så ville jag bara tipsa:

    "When in Europe,
    don't miss Skurup!"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var nog inte helt säker på att jag skulle klara det när jag vinkades av i Dådran heller. Jag missade förresten Skurup men känner mig inte ett dugg ledsen för det!

      Radera