14 juli 2012

Kristianstad - Växjö

Satte, jag åkte tåg idag. Det var superduperhärligt. Nu är jag på ett B&B i Växjö och det är också superduperhärligt. Känns det inte som att jag har blivit mer och mer lat och bortskämd under den här resans gång? Jag tycker mig minnas att den första veckan bestod av tältsovningar och middagar bestående av bröd med salt. Nu har jag börjat betala för boende och äter bröd med fruktyogurt till middag istället. What up with that liksom? Sara, du är fattig för bövelen!

2 kommentarer:

  1. Asså det där om att man typ ska vänja sig vid att leva knapert och liksom komma in i det och tycka det är härligt. Vilken jäkla myt!!!! Ju längre det går utan smaklig föda, varmvatten och skön säng, desto mer känner man att det liksom är det viktigaste som finns!!

    Jag kom just på en grej. Du och jag måste ju bestiga nåt berg någon dag! Välj ett du.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men asså, nej. Bestiga berg verkar jobbigt. Jag har funderat massor på version 2.0 av den här resan och att bestiga ett berg ingår tyvärr inte i något av alternativen. Eller, räknas Hallonbergen? Dit kan jag tänka mig att åka.

      Radera