14 juni 2012

Piteå - Skellefteå

Är tyvärr alldeles för trött för att orka skriva allt så ni får lägga ihop meningarna själva. Trevlig väg, motvind, mycket backar, sjukt jobbigt, försenad start, astrevliga värdar för natten (Viktoria och Mats), jättemycket middag, glad men trött, betonar igen: sjukt jobbigt.

Värd att nämnas är dock den mycket trevliga macksnubben som höll mig sällskap i två timmar medan min dator försökte installerade uppdateringarna i morse. Han bjöd på kaffe, godis, underhållning, el och en penna.
Glömde fråga vad han hette. Han var grym.

Och så två random Norrlandsbilder:

Fan vad jag är dålig på att ta kort.

Och dagens lunch intogs här:

2 kommentarer:

  1. Grym mackkille. Jag tror han hette Mackan och åt mest mackor.
    Det är din cykel på bilden va? Får man lägga in ett önskemål om en närbild på det berömda åkdonet också?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också han verkar grym! Och så detta med den norrländska naturen igen, fantastiskt.

    Jag kan förresten använda dig som draghjälp om morgnarna, när jag kollar dina bilder och läser dina strapatser vill jag bara kasta mig ut i världen jag med.
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera