25 juni 2012

Dåligt med uppdateringar

Jag har det alldeles för trevligt här i Dådran så jag har inte velat lägga tid på att skriva på bloggen. Men en snabbuppdatering kommer här: Jag kom igår kväll och fick äta och lyssna på fantastiskt sånguppträdande. Idag har det promenerats (mycket, mycket långsamt), pratats massor, bundits blomsterkransar, ätits ännu mer och skrattats. Jag har kollat på min framtida rutt och insett att den kommer ta en dag längre än planerat. Inte helt klar med nya planen än så jag väntar med att ändra (pappa, jag ringer dig snart, när jag har bestämt hur det blir!). Härlig dag har det varit och nu måste jag sova. Imorgon: Mora!

3 kommentarer:

  1. Jag vill också prata med dig! Fick du mitt röstmeddelande? Jag spelade in det igår. Ring när du har tid någon gång på kvällen vetja.

    SvaraRadera
  2. Åh det var så roligt att ha dig här! Hoppas du inte är alltför blöt men har fått se Guskoskor. På vänster sida av vägen mellan Ingels och Born! Och om du är lite blöt ändå kan du trösta dig med att det tydligen regnar minst i norra Dalarna i typ hela Sverige... Kämpa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg Guckoskorna! Gick av i regnet och beundrade dem ett tag. De var fina.

      Radera