2 juni 2013

Cykelsällskap

Förra året fick jag sällskap under resan ett par dagar av min pappa. Cykelklubben Ekar på Ekrar, bestående av Sickan (det är alltså jag dårå) och Pappan (som är min pappa), tog sig hela vägen från Vänersborg ner till Göteborg, med en uppbackning av Farbrodern (min farbror) de sista milen. I år kommer jag få sällskap igen, i hela 5 cykeldagar! Cykelklubben JORA! kommer trampa sig ner från östra Dalarna till Hjo. Klubben består av medlemmarna Sickan (det är fortfarande jag) och Ryttarn (som inte är ryttare).

Den här resan alltså. Lite snällare, lite bättre. Fler vänner, längre pauser, snabbare cykel, kortare väg, mer sällskap. Nån annan som vill hänga med några dagar?

1 kommentar:

  1. Hurra för sällskap! Ryttaren kommer säker vara till massor av hjälp men kanske också lite besvär.

    SvaraRadera